Meestal kunt u binnen een week bij ons terecht als nieuwe patiënt en voor een controleafspraak.
Als u een verwijsbrief heeft of het afgelopen jaar al bij ons in behandeling was, kunt u telefonisch of via dit formulier contact met ons opnemen om een afspraak te maken.
Komt u voor het eerst naar onze dermatologie praktijk? Dan heeft u een verwijzing van uw huisarts of ander medisch specialist nodig. Om u te kunnen inschrijven hebben wij verder uw verzekeringsgegevens, een legitimatiebewijs en inzicht in uw huidige medicijngebruik nodig. Neemt u deze daarom a.u.b. mee bij uw eerste bezoek.
Bent u in de afgelopen 12 maanden voor dezelfde klacht bij ons geweest? Dan heeft u geen nieuwe verwijzing nodig.
Met een verwijsbrief van uw huisarts worden de kosten voor een consult vergoed door uw zorgverzekering (houdt u wel rekening met het eigen risico van uw verzekering). De kosten voor het consult en de behandeling variëren per aandoening en per verzekering. Als u meer inzicht in de kosten voor het consult wilt krijgen kunt u dat zelf navragen bij uw eigen zorgverzekering.
Let op: de officiële rechtsvorm van ons ZBC (zelfstandig behandelcentrum) heet Stichting Dermaclinic Buitenveldert. Onder deze naam staan wij bekend bij het ministerie en bij de zorgverzekeraars. Indien u contact heeft met uw zorgverzekeraar over vergoedingen en bestaande contracten met onze zorginstelling, vraagt u dan naar Stichting Dermaclinic Buitenveldert (en niet naar Dr. Wikler klinieken).
Op basis van de gestelde diagnose wordt een behandeltraject bepaald. Dat bepaalt ook het tarief voor behandeling. Zorgverzekeraars onderhandelen met ziekenhuizen en ZBC’s zoals onze dermatologie kliniek over prijs, kwaliteit en samenstelling van het behandeltraject. Meer informatie over tarieven in de medische, specialistische zorg zijn te vinden op de websites van de Nederlandse Zorgautoriteit en het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
We hebben contracten met vrijwel alle zorgverzekeraars (denk aan Zilveren Kruis, Achmea, Ohra, Menzis, Univé). Behandelingen worden door deze zorgverzekeraars vergoed (houdt u wel rekening met het eigen risico van uw verzekering). Let op: de officiële rechtsvorm van ons ZBC (zelfstandig behandelcentrum) heet Stichting Dermaclinic Buitenveldert. Onder deze naam zijn wij bekend bij het ministerie en bij de zorgverzekeraars. Indien u contact heeft met uw zorgverzekeraar over vergoedingen en bestaande contracten met onze zorginstelling, vraagt u dan naar Stichting Dermaclinic Buitenveldert (niet naar Wikler klinieken).
We streven naar zo goed mogelijke zorg. Mocht het toch voorkomen dat u niet tevreden bent, dan ontvangen we daar graag melding van. Het is voor ons immers een kans om iets te verbeteren.
Wat kunt u doen met een klacht of negatieve ervaring?
Op onze pagina over klachtenregeling kunt u meer informatie inwinnen.
In principe niets. De kosten van uw bezoek en/of behandeling declareren wij direct bij uw zorgverzekeraar. Als uw eigenrisico nog niet is voldaan in dit kalenderjaar, zal uw zorgverzekeraar het resterende bedrag bij u declareren.
Omdat in de zorg met zogenoemde Diagnose-behandeltraject-codes gewerkt wordt, kunnen wij de rekening altijd pas na het sluiten van uw behandeltraject sturen aan uw verzekeraar. Dit is meestal 3 tot 4 maanden na uw bezoek.
Op onze special pagina “Voor artsen” kunt u lezen wat u kunt doen. U kunt ons uiteraard ook bellen.
U kunt ons altijd bellen als u vragen heeft.
Medisch inhoudelijke vragen, kunt u met uw arts bespreken tijdens uw eerste bezoek. Mocht u na dit bezoek nog vragen hebben, kunt u altijd een vervolgafspraak maken met uw arts; dit kan ook telefonisch.
Als u interesse heeft in een cosmetische (niet vergoede) behandeling dan kunt u een gratis intake gesprek krijgen.
Ja. Onze behandelingen voeren we uit op onze praktijken in Amsterdam, Purmerend en Volendam. De dag van de behandeling kunt u gewoon weer naar huis.
U kunt ons bellen of u kunt het formulier invullen op onze speciale “Herhaal recept” pagina. U dient wel het recept bij de hand te hebben.
U kunt ons bellen of u kunt het formulier invullen op de homepage of op de afspraken pagina. Daarna nemen wij contact met u op.
Om een afspraak te wijzigen kunt u ons bellen of gebruik maken van het formulier op onze afspraken pagina. U kiest dan het formulier “afspraak verzetten”.
We proberen u zo snel mogelijk een antwoord op uw vraag te geven.
Wilt u bellen? Dat kan natuurlijk ook altijd. Telefoon: 020 – 646 52 68
AGB code 03072616
Dr. Wikler klinieken is een zelfstandig behandelcentrum (ZBC) gespecialiseerd op het gebied van dermatologie (huidziekten). Bij ons staat u als patiënt centraal. Daarom vinden wij het belangrijk de beste zorg op een persoonlijke en prettige manier te bieden.
Van Boshuizenstraat 567
Tel: 020 – 646 52 68
Wielingenstraat 81
Tel: 0299 – 200 005
Pieterman 11
Tel: 0299 – 200 005
Randwycksingel 20
Tel: 020 – 737 28 54
Bel: 020 – 737 28 54
Of meldt u zich aan voor een gratis intake gesprek voor een cosmetische behandeling en wij nemen contact met u op.
Dr Wikler Klinieken is een zelfstandig behandelcentrum (ZBC) gespecialiseerd op het gebied van dermatologie (huidziekten). Bij ons staat u als patiënt centraal. Daarom vinden wij het belangrijk de beste zorg op een persoonlijke en prettige manier te bieden.
Van Boshuizenstraat 567
Tel: 020 – 646 52 68
Wielingenstraat 81
Tel: 0299 – 200 005
Pieterman 11
Tel: 0299 – 200 005
Randwycksingel 20
Tel: 020 – 737 28 54
Bel: 020 – 737 28 54
Of meldt u aan voor een gratis intake gesprek voor een cosmetische behandeling en wij nemen contact met u op.
Naar aanleiding van de adviezen van het RIVM willen wij u verzoeken uw afspraak bij ons te verzetten, als u ziekteverschijnselen heeft, ook al zijn het alleen milde klachten (bijvoorbeeld hoesten, neusverkoudheid, koorts), of als een huisgenoot van u koorts heeft. – Uiteraard gelden hiervoor geen annuleringskosten.
Mocht u uw afspraak willen verzetten , dan kan dat telefonisch of hier op onze website
Verder willen wij u vriendelijk verzoeken, indien mogelijk, alleen naar uw afspraak te komen.
Lees hier het volledige bericht met onze voorzorgsmaatregelen en hoe u kosteloos afpraken kunt verzetten of mogelijk annuleren bij ziekte (of verkoudheidsverschijnselen). Dit kan telefonisch of via deze website. Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking.